Bel: 020 – 3055 847

Menu

Over ons

Of bel ons voor een afspraak 020 305 5847

wachtkamer bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen

Uw bezoek aan Esthetisch Centrum Jan van Goyen

Heeft u binnenkort een afspraak bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen? Bereid uw bezoek dan goed voor. Zo weet u wat u te wachten staat en komt u niet voor verrassingen te staan.

Route

De vier locaties van Jan van Goyen liggen op centrale plekken in Amsterdam-Zuid. De locaties zijn goed te bereiken via OV, fiets en met de auto. Kijk hier voor de routes naar onze locaties. Een overzicht van onze adres- en contactgegevens vindt u hier. Kijk goed op uw afspraakbrief op welke locatie uw afspraak plaatsvindt. Poliklinische afspraken (consult, kleine behandeling of controle) voor Esthetisch Centrum Jan van Goyen vinden altijd plaats op locatie Concertgebouwplein 11. Voor uw operatie wordt u verwacht op de Jan van Goyenkade 1.

Parkeren

Komt u met de auto naar ons Esthetisch centrum? Esthetisch Centrum Jan van Goyen heeft geen eigen parkeergelegenheid voor patiënten. Houd rekening met beperkte beschikbare plekken op straat. U zou kunnen parkeren in de Parkeergarage Museumplein, gelegen naast de Albert Heijn.

Tarieven

Voor al onze locaties in Amsterdam Zuid geldt een parkeertarief van € 6,00 per uur (ma-za 9.00 – 21.00 uur). Wanneer u een afspraak heeft aan de Emmastraat of Jan van Goyenkade is het goed om te weten dat vanaf de brug (Willem Witsenstraat) een parkeertarief van € 4,50 per uur geldt. Kijk voor meer informatie over parkeren op de website van https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeertarieven/.

Waar moet u zich melden voor uw afspraak?

Heeft u een afspraak bij een van onze specialisten? Kijk dan goed op de afspraakbrief bij welke locatie u zich moet melden. U kunt zich aanmelden bij een van onze medewerkers achter de balie. Zij zullen u aanmelden zodat de arts kan zien dat u er bent.

Komt u voor het eerst? Dan wordt u eerst ingeschreven bij de balie en zal er een foto gemaakt worden voor het patiëntportaal.

Wat neemt u mee naar uw afspraak?

  • Verzekeringsgegevens (naam verzekeraar en polisnummer)
  • Geldig identificatiebewijs (paspoort, identiteitskaart, rijbewijs). Zonder dit bewijs kunnen wij
  • u helaas niet behandelen.
  • Verwijsbrief van uw huisarts of specialist of uw ZorgDomeinnummer. Hiermee kunnen wij de kosten declareren bij uw verzekeraar.
  • Indien u medicijnen gebruikt: toestemming geven aan uw apotheek voor het delen van uw gegevens of neem een actueel medicatie overzicht (AMO) mee op papier. Deze kunt u opvragen bij uw huisapotheek, overzicht s.v.p. niet ouder dan 3 maanden.

Voorbereiding op uw afspraak

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen is het fijn om goed voorbereid naar uw afspraak te komen. Het is verstandig om vooraf op te schrijven wat u wilt vragen of zeggen. Geef uw behandelend arts alle informatie over uw gezondheidstoestand. Geef het ook aan als u iets niet begrijpt. Deze tips helpen om de afspraak met uw arts zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Kom niet te laat

Kom niet te laat voor uw afspraak. Er bestaat een kans dat er niet voldoende tijd overblijft om u goed te helpen. Indien dit het geval is, zijn we genoodzaakt om een nieuwe afspraak te plannen.

Afspraak verzetten of afmelden

Als de datum of tijd u niet schikt, kunt u telefonisch contact met ons opnemen om de afspraak te verzetten. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur, op telefoonnummer 020 – 30 55 800. Indien u zich minder dan 24 uur voor de afspraak afmeldt voor een reeds gemaakte afspraak, moeten wij de kosten helaas in rekening brengen.

Wachttijden

We doen ons best om op tijd te werken, helaas lukt dat niet altijd. Omdat er bijvoorbeeld een spoedgeval is of een spreekuur of onderzoek uitloopt. De mogelijkheid bestaat dus dat u niet meteen aan de beurt bent. Dat vinden wij natuurlijk vervelend voor u. Wij vragen uw begrip voor eventuele wachttijd. In alle wachtruimtes kunt u gebruik maken van onze koffie- en thee faciliteiten.

Toegankelijkheid mindervaliden

Onze panden aan de Emmastraat en Jan van Goyenkade zijn goed toegankelijk voor mindervaliden. De panden aan de Lairessestraat en het Concertgebouwplein zijn iets minder goed toegankelijk. Uiteraard is er assistentie op locatie aanwezig. Wenst u hier gebruik van te maken, geef dit dan aan bij het maken van uw afspraak.

Heeft u een tolk nodig?

Neem wanneer u de Nederlandse of Engelse taal niet machtig bent iemand mee die de Nederlandse of Engelse taal wel beheerst. Indien u een tolk nodig heeft, wordt er van u verwacht dat u dit zelf regelt. Geef aan bij het maken van de afspraak dat er iemand met u meekomt.

Actuele informatie over uw bezoek aan Esthetisch Centrum Jan van Goyen

De gezondheid van onze patiënten en medewerkers staat bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen voorop. Daarom volgen we het advies van RIVM over COVID-19 en passen we onze werkwijze hierop aan. Lees hier meer over de genomen maatregelen.

Afspraak maken

Wij verzoeken u onderstaande gegevens in te vullen en nemen daarna z.s.m. contact met u op. Een verwijsbrief is nodig.