Bel: 020 – 3055 847

Menu

Over ons

Of bel ons voor een afspraak 020 305 5847

wachtkamer bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen

Kwaliteit

Kwaliteit en veiligheid binnen Esthetisch Centrum Jan van Goyen

Kwaliteit en veiligheid zijn erg belangrijk voor Esthetisch Centrum Jan van Goyen. Wij zetten ons dagelijks in om hoogwaardige en persoonlijke zorg te kunnen realiseren.

Qualicore Europe

Sinds 1 december 2019 is Jan van Goyen geaccrediteerd door Qualicor Europe, voorheen Nederlands Instituut voor Accreditatie in de Zorg (NIAZ). Dat betekent dat het Jan van Goyen voldoet aan alle eisen die Qualicor Europe stelt op het gebied van kwaliteit en veiligheid.

Esthetisch Centrum Jan van Goyen staat voor:

  • Hoogwaardige zorg
  • De cliënt staat centraal
  • Multidisciplinaire aanpak
  • Persoonlijke aandacht en goede service
  • Korte wachttijden
  • Intensieve samenwerking artsen

Wij zijn constant bezig om de kwaliteit en veiligheid te realiseren en waar mogelijk te verbeteren. Uw input is hiervoor van groot belang. Als u een suggestie heeft waardoor wij zouden kunnen verbeteren is deze altijd welkom. Dit kunt u aangeven door te mailen naar: info@jvg.nl.

Onze artsen zijn hoogopgeleid

De artsen die werkzaam zijn bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen zijn professionals die elders al veel ervaring hebben opgedaan in hun specifieke vakgebied. Naast medische kennis beschikken onze specialisten ook over uitstekende communicatieve vaardigheden. Luisteren naar de cliënt is van groot belang om een juiste inschatting te maken over het beoogde eindresultaat. Er is veel mogelijk maar dat wil niet zeggen dat alles kan. Bij iedere ingreep wordt de afweging gemaakt of deze ethisch verantwoord is.

Ervaringen van anderen

Wij begrijpen dat het in de oriënterende fase erg belangrijk is om zoveel mogelijk relevante informatie te verzamelen. Ervaringen van anderen helpen daar mogelijk bij. Bekijk hier de ervaringen van cliënten die u voor gingen.

Cliënttevredenheid

Jaarlijks meten wij de tevredenheid van onze cliënten om de kwaliteit van Jan van Goyen continu te verbeteren. U zult hier in het jaar na uw behandeling een uitnodig voor ontvangen.

Cliënttevredenheidsonderzoek

Met behulp van vragenlijsten achterhalen we hoe cliënten onze zorg en behandelingen ervaren. Op basis van de bevindingen die hieruit naar voren komen voeren we verbeteracties door. Uw antwoorden zijn anoniem en worden niet herleidbaar verwerkt.

Hieronder vindt u verwijzingen naar andere informatiebronnen. Dit zijn in onze ogen goede sites, maar uiteraard zijn wij niet verantwoordelijk voor de inhoud.

Nederlandse vereniging voor plastische chirurgie
Inspectie voor de gezondheidszorg
Vijf vragen die u moet stellen over esthetische procedures

Afspraak maken

Wij verzoeken u onderstaande gegevens in te vullen en nemen daarna z.s.m. contact met u op. Een verwijsbrief is nodig.