Home | Over ons | Nieuws | Heldere ogen en een rustig gevoel

Heldere ogen en een rustig gevoel

arts en client Estetisch Centrum Jan van goyenVeel mensen zullen het herkennen: vermoeide ogen, een minder goed zicht en de voortdurende neiging om de ogen omhoog te trekken. Dhr. Gerard Verschoor had exact hetzelfde en besloot na jaren van twijfel om hier iets aan te doen. Bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen onderging hij een ooglidcorrectie.

Gerard: “Ik liep al jaren met vermoeide ogen. Wanneer ik ’s avonds op de bank zat met mijn vrouw vroeg ze regelmatig slaap je?, terwijl ik mijn ogen gewoon geopend had. Ook kon ik door het vel dat over mijn ogen hing niet zien wat er naast mij gebeurde. Dat vond ik zo vervelend dat ik een paar maanden geleden een consult heb aangevraagd bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen. Ik kon daar al snel terecht en kreeg door het gesprek met drs. Roossink een heel goed gevoel over de operatie die zes dagen later ingepland werd.”

Drs. Roossink: “De ooglidcorrectie is een van de meest voorkomende operaties die wij uitvoeren. Afhankelijk van het probleem wordt er huid, een deel van de spieren en vet verwijderd. De operatie duurde slechts een half uur en na nog een aantal minuten koelen mocht dhr. Verschoor weer naar huis. Mensen vinden het vaak een eng idee dat er rond het oog verdoofd en geopereerd wordt. Achteraf gezien vindt eigenlijk iedereen het heel erg meevallen.”

“Wat een verademing!” lacht Gerard. “Ik zie weer goed en heb veel minder vermoeide ogen. De operatie en de hersteltijd erna is mij honderd procent meegevallen. De eerste week moest ik rustig aan doen en mocht ik niet tillen en bukken. Na een week mochten de hechtingen eruit en mocht ik alles weer doen. Als ik dit had geweten had ik het jaren eerder gedaan!”

Voor

Na

Coronamaatregelen Esthetisch Centrum Amsterdam

Update 14-12
Wij krijgen veel telefoontjes van patiënten omtrent hun afspraak bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen. Vooralsnog geldt dat alle afspraken doorgaan en wij onze zorg kunnen continueren. Uiteraard volgen wij hierin alle maatregelen en staat de veiligheid van onze patiënten en medewerkers voorop. Wij hebben daarom ter plaatse diverse maatregelen genomen om de zorg zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen. Wij willen u vragen om onderstaande maatregelen in acht te nemen.

Wij verzoeken u om uw afspraak te verzetten indien u een van onderstaande vragen met ja beantwoordt:

  1. Heeft u de afgelopen 48 uur koorts gehad zonder duidelijke oorzaak?
  2. Heeft u de afgelopen 48 uur klachten zoals kortademigheid, hoesten, keelpijn, neusverkouden, diarree en/of algehele malaise gehad?
  3. Heeft u een huisgenoot (partner, ouder, kind, vriend/vriendin) die op dit moment in thuisisolatie zit met bewezen corona of verdenking op corona?

Let op: als u een van bovenstaande klachten heeft kan de afspraak niet doorgaan. Wij verzoeken u vriendelijk om het pand niet te betreden. U dient zelf contact op te nemen voor het maken van een nieuwe afspraak.

Welke maatregelen zijn er genomen?

  1. Waar mogelijk worden afspraken nog zoveel mogelijk telefonisch/digitaal gehouden.
  2. Wanneer u koorts of klachten heeft zoals hoesten, kortademigheid of een verkoudheid, mag u het pand niet betreden.
  3. We proberen afspraken zo te plannen dat de 1,5 m afstand geborgd kan worden. We vragen u hier zelf ook op te letten.
  4. Het uitgangspunt is dat mensen alleen naar hun afspraak komen. Uw begeleider kan buiten de kliniek wachten. Indien u echt begeleiding binnen het pand nodig heeft, bent u verplicht om dit vooraf aan uw afspraak te melden.
  5. Om het aantal patiënten dat in onze panden aanwezig is te kunnen beheersen, vragen wij u om kort van tevoren te komen, maar wel op tijd. Indien u te laat komt kan de afspraak helaas niet doorgaan.
  6. Het dragen van een neus- en mondkapje is verplicht voor alle bezoekers in onze panden. Mensen die dit niet doen, worden hierop aangesproken door onze medewerkers en krijgen alsnog een mondkapje aangeboden. Indien ze dit weigeren mogen medewerkers toegang tot het gebouw ontzeggen.
  7. Er geldt een “geen hand schudden beleid” in de kliniek
  8. U dient uw handen voor én na een bezoek aan Jan van Goyen te desinfecteren. Hiervoor staan bij alle in- en uitgangen desinfectiemateriaal.

Vragen?
Neem dan contact op met onze medewerkers via 020 3055 800.

For English click here.